4.06.2025

ZAKOŃCZENIE PROGRAMÓW SERWISOWYCH HYPONTECH 500+ ORAZ HOYMILES 2023
Informujemy, że „Program serwisowy Hypontech 500+” oraz „Program serwisowy Hoymiles 2023”, realizowane przez Solfinity (dawniej Soltec) zostają zakończone z dniem 3 czerwca 2025 roku.
Wspomniane programy miały charakter czasowy, aż do odwołania i powstały z myślą o maksymalnym wsparciu instalatorów w przypadku ewentualnych problemów technicznych z urządzeniami z inicjatywy Solfinity. Ich celem było przyspieszenie standardowego procesu wymiany urządzeń — jeszcze przed zakończeniem procedury reklamacyjnej u producenta.
Co zmienia się z dniem 3 czerwca?
Od teraz zgłoszenia serwisowe będą obsługiwane w ramach standardowej procedury gwarancyjnej Solfinity i gwarancji producentów. Procedura reklamacyjna jest dostępna na naszej stronie internetowej pod adresem: solfinity.pl/o-nas/procedura-reklamacji
Co pozostaje bez zmian?
· Wszystkie urządzenia Hypontech i Hoymiles niezmiennie są objęte pełną, ważną gwarancji producentów, które działają bez zarzutów.
· Zespół serwisowy Solfinity pozostaje do dyspozycji — nadal współpracujemy z markami Hoymiles i Hypontech w zakresie obsługi technicznej i dokumentacji.
· Wszelkie nowe zgłoszenia będą realizowane zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną – szczegóły, wymagane dokumenty i instrukcje znajdują się pod powyższym linkiem.
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące zgłoszeń, wsparcia technicznego lub statusu spraw bieżących, zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem:
- e-mail: serwis@solfinity.pl
- kom. +48 224 288 770
Dziękujemy za dotychczasową współpracę w ramach programów i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby proces gwarancyjny był nadal sprawny i przyjazny dla użytkownika.