4.06.2025

BLOG_3

ZAKOŃCZENIE PROGRAMÓW SERWISOWYCH HYPONTECH 500+ ORAZ HOYMILES 2023

Informujemy, że „Program serwisowy Hypontech 500+” oraz „Program serwisowy Hoymiles 2023”, realizowane przez Solfinity (dawniej Soltec) zostają zakończone z dniem 3 czerwca 2025 roku.

Wspomniane programy miały charakter czasowy, aż do odwołania i powstały z myślą o maksymalnym wsparciu instalatorów w przypadku ewentualnych problemów technicznych z urządzeniami z inicjatywy Solfinity. Ich celem było przyspieszenie standardowego procesu wymiany urządzeń — jeszcze przed zakończeniem procedury reklamacyjnej u producenta.

Co zmienia się z dniem 3 czerwca?

Od teraz zgłoszenia serwisowe będą obsługiwane w ramach standardowej procedury gwarancyjnej Solfinity i gwarancji producentów. Procedura reklamacyjna jest dostępna na naszej stronie internetowej pod adresem: solfinity.pl/o-nas/procedura-reklamacji

Co pozostaje bez zmian?

· Wszystkie urządzenia Hypontech i Hoymiles niezmiennie są objęte pełną, ważną gwarancji producentów, które działają bez zarzutów.

· Zespół serwisowy Solfinity pozostaje do dyspozycji — nadal współpracujemy z markami Hoymiles i Hypontech w zakresie obsługi technicznej i dokumentacji.

· Wszelkie nowe zgłoszenia będą realizowane zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną – szczegóły, wymagane dokumenty i instrukcje znajdują się pod powyższym linkiem.


Jeśli mają Państwo pytania dotyczące zgłoszeń, wsparcia technicznego lub statusu spraw bieżących, zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem:

  • e-mail: serwis@solfinity.pl
  • kom. +48 224 288 770

Dziękujemy za dotychczasową współpracę w ramach programów i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby proces gwarancyjny był nadal sprawny i przyjazny dla użytkownika.

BLOG-iontec

iONTEC to marka własna Solfinity, w ramach której tworzymy wysokiej jakości systemy magazynowania energii (iONTEC BESS) prefabrykowane rozdzielnice (iONTEC Box) i konstrukcje montażowe (iONTEC Frame). Ale to nie wszystko. Dowiedz się więcej o iONTEC!